piątek, 11 kwietnia 2014

Pierwszy post zapoznawczy :D

Hejka :))
No więc tak . To jest już ( już xd) mój drugi blog . Pierwszego usunęłam , ponieważ za dużo osób z mojej szkoły o nim się dowiedziało . Pewnie to znacie . Trudno prowadzić bloga , kiedy ktoś w szkole zaczepia cię i gada o tym bez przerwy . No więc teraz zaczynam prowadzić tego i postaram się żeby nikt z mojej szkoły o nim nie wiedział .

Tak więc tego . Może coś o mnie  :)
Nazywam się Karolina , Mam 14 lat ( 14 kwietnia czyli jeszcze 3 dni ) .
Uwielbiam spędzać czas z przyjaciółmi , robić zdjęcia , jeździć na rolkach a także blogować .
Moja najlepsza przyjaciółka to Aga . Pewnie będzie tu dużo zdjęć z nią . Zapewne ;d
Jestem z woj Podkarpackiego . Kocham słodycze i małe pieski . Moim ulubionym zwierzęciem jest Lama .

 
Strasznie się ciesze że wróciłam do blogowania . Wiem że teraz znowu czeka mnie mnóstwo  pracy . Choćby pracowanie nad wyglądem bloga , zainteresowanie kogoś nim , pisanie postów i robienie zdjęć , ale chce dać radę i dam szansę temu blogowi . A teraz to już koniec . Musze się teraz wszystkim zająć . ;) Papa :**

2 komentarze:

  1. To który blog w końcu będzie aktywny? ;) Pogubiłam się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny blog ;) obserwuję i liczę na to samo http://xiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń