środa, 28 maja 2014

Kocham Lato !

 
Nie wiem jak wy , ale ja naprawdę kocham lato . To moja ulubiona pora roku :D Dlaczego ?
Przede wszystkim dlatego że , są wakacje ale też dlatego bo można się kąpać i spędzać czas z przyjaciółmi np. Grając w siatkówkę na plaży . Chciałabym w te wakacje trochę się opalić ale nie wiem czy cokolwiek z tego wyjdzie , bo szczerze mówiąc nienawidzę się opalać . No bo tylko leżysz , nudzi ci się i jest ci gorąco ..
Mam też zamiar chodzić w sukienkach . Fajnie , bo ja nigdy w nich nie chodzę . To raczej nie dla mnie , ja wole shorty . Ale z wakacjami trzeba pobawić się stylem i zrobić coś czego by się  nigdy nie zrobiło . Na przykład chce w wakacje zrobić sobie niebieskie lub różowe włosy . Myślałam też nad fioletowymi , ale w zimę już miałam :)  No cóż , wiadomo że lato to chyba każdego ulubiona pora roku . Nie ma powodów żeby nie lubić lata :D



A i niedługo postaram się zrobić Tag 20 lub  25 faktów o mnie :))

15 komentarzy:

  1. Też kocham lato mimo tych upałów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny blog się zapowiada. Dziękuję za obserwacje i oczywiście się rewanżuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczniusie zdjęcia :)
    Ja uwielbiam lato ♥!
    Obserwujemy? Jeśli tak, to zaobserwuj mój blog, a ja zrobię to samo :*

    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia ♥ Ja też najbardziej lubię wiosnę :)
    Zapraszam : http://zusmiechemdozycia.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się zawszę opalam będąc w wodzie :)
    olivee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. tez kocham lato, czekam na tag!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki, że zaobserwowałaś mojego bloga. Ja trez się już odwdzięczyłam ;)
    Świetne zdjęcia! Czekam na tag

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam podobną bluzkę heh :) Czekam na tag :)
    3maj się cieplutko ^^

    Jeżeli ci się spodoba zaobserwuj.
    http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również uwielbiam lato i już nie mogę doczekać się wakacji ♥
    Też nie lubię się opalać i leżeć tak bezczynnie na plaży ;P

    Wpadnij do mnie, a jeśli Ci się spodoba to zaobserwuj, a ja z pewnością się odwdzięczę ;)
    Mój blog [KLIIK]

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale masz śliczne nogi <3
    Może wspolna obs>? Jak tak to zacznij,odp u mnie :* rewanż gwarantowany :)
    http://malinoweciernie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny blog, ciekawa treść i śliczne zdjęcia. Jakaś ty chuda *-* piękne nóżki- pozazdrościć ;)

    Obserwuje

    http://blog-natt-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też kocham lato <3

    Zapraszam do siebie i do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ładne spodenki:)podoba mi się Twój blog, dlatego obserwuję, liczę,ze Ty mnie też zaobserwujesz jesli Ci sie spodoba, ale bardzo Cię proszę kliknij w tym poscie na linki pod zdjeciami. bardzo mi na tym zalezy.:) http://myloovelyfun.blogspot.com/2014/06/przeglad-sklepu-sheinside.html staram się o współpracę, jeśli będziesz kiedyś też potrzebowała kliknięć odwdzięczę się:*

    OdpowiedzUsuń
  14. super zdjecia :)
    www.allex096.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń