niedziela, 8 listopada 2015

Fall Tag

Hejka
Znowu długo mnie nie było,wiem i za to przepraszam. Zdałam sobie sprawę że już nie będę wam obiecywać żadnych postów. Nie będę mówić że np za dwa dni będzie kolejny post, bo nie będę pisać na siłę. Jeśli będę miała ochotę,czas i wenę do napisania jakiegokolwiek postu to napisze . W ogóle ostatnio mam zły okres w życiu.Wiele rzeczy i przede wszystkim osób mnie po prostu irytuje. Do tego oczywiście szkoła,masa nauki,sprawdziany i wszystko co najgorsze.
Staram się myśleć pozytywnie,ale uwierzcie to naprawdę trudne.
 Bez zbędnego gadania ,dzisiaj przychodzę do was z tagiem o jesieni. No przyznam że troszeczkę się spóźniłam bo już zimna idzie a ja o jesieni będę pisać . No trudno . Zastanawiałam się także nad ulubieńcami,ale chyba sobie odpuszczę , bo akurat w tym miesiącu nie było żadnych ulubieńców,oprócz serialu Pamiętniki Wampirów,który uwielbiam. Kończę już 3 sezon i tak się wciągnęłam , że potrafię przesiedzieć cały weekend w domu oglądając.

                                              Fall Tag 

1. Ulubiona jesienna szminka?
Jakoś nie przepadam za szminkami. Jesienią szczególnie zależy mi na nawilżaniu swoich ust, dlatego wybieram różne balsamy i pomadki.

2. Ulubiony jesienny lakier?
Myślę że jakieś ciemne kolory. Beż,brąz i oczywiście czarny. Ale właśnie w tym problem,że ostatnio nie maluje paznokci.

3. Napój który towarzyszy ci w jesienne dni ?
HERBATA <3 Chociaż nie pogardzę gorącą czekolada.



4. Ulubiona świeca zapachowa ?
Przyznam się że dawno nie paliłam świec, ale moim ulubieńcem nie tylko na jesień są świece o zapachu wanilii .

5. Ulubiony jesienny zapach ?
Nie wiem właśnie czy chodzi  o perfumy czy ogólnie o zapach. Załóżmy że ogólnie,to wanilia oczywiście , cynamon i zapach pierniczków

6. Ulubiony szalik i/lub akcesoria ?
Hmmm. Chyba kominy ale takie ciepłe,grube w ciemnych kolorach.

7. Gdybyś poszła na imprezę halloweenową, za co byś się przebrała ?
Odpowiedz jest prosta. Za wampira.




8. Jaki trend tej jesieni podoba ci się najbardziej ?
Problem w tym że nie wiem jakie są trendy tej jesieni. Ogólnie podobają mi się ciepłe swetry, czarne buty wiązane za kostkę i koniecznie beanie .

9. Co lubię,a czego nie lubię w jesieni ?
Nie wiem czy w jesieni istnieje coś co lubię . Jesień to moja znienawidzona pora roku. Tu już nawet nie chodzi o to że zaczyna się szkoła. Bardziej chodzi mi o to,że jestem strasznym zmarźluchem i wole jak jest mi gorąco niż zimno. A niestety w jesień jest zimno, deszczowo i brzydko. 
Chyba nic mi się nie podoba w tej porze roku.


Nominuje do tego tagu każdego kto ma ochotę zrobić go na swoim blogu :))




20 komentarzy:

  1. Interesujące odpowiedzi i fajna czapka. ;)
    Również obserwuję.
    Pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna czapka, cudownie piszesz ;* pozdrawiamy i zapraszamy, będzie nam bardzo miło!
    dreamoutloud.f

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam odwrotnie bo wręcz ubóstwiam jesień.Podoba mi się w niej wszystko,kolorowe liście spadające z drzew,ogólnie panuje przyjemna atmosfera,w dodatku czuję zbliżające się święta :)
    A&W

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny post :)
    Co powiesz na wspólną obserwacje?
    Nasz blog-KLIK! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Też uwielbiam świece o zapachu wanilii :)
    Obserwuję i zapraszam:
    http://wildstrawberryand.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę, ale masz ślicznego bloga ! :D
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kocham jesień ! Fajne odpowiedzi,ja też zbytnio nie orientuję sie w tegorocznych jesiennych trendach :)
    photography-by-catherine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mmm... pierniczki i cynamon. Ja uwielbiam jesień, z różnych powodów, może nawet przez to , że mam urodziny.
    Zapraszam do mnie: hipstaa.blogspot.com
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też lubię zapach wanilii i jesienną ciepłą herbatkę :))
    Wspólna obserwacja? ;) Napisz u mnie jeśli się zgadzasz. Na pewno się odwdzięczę :)
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również ostatnio mam jakiś gorszy okres i codziennie chce mi się płakać . Świetne odpowiedzi . Lubię, gdy ktoś się rozpisuje, a nie odpowiada jednym zdaniem . Ja również przebrałabym się za wampira . Narobiłaś mi ochoty na gorącą czekoladę ;)

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny post! u mnie ostatnio w życiu też nie jest za ciekawie. Jestes naprawde bardzo ładna :*

    Zapraszam do mnie: http://natoosblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale masz czape :DD:
    super masz nagłówek! sama robiłas?
    moze wspolna obserwacja??
    +
    moge miec prosbe? poklikasz w linki u mnie? bede bardzo wdzieczna! :)
    http://marijory.blogspot.com/2015/11/wspopraca-z-dresslink.html

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. ale masz super psa w miniaturce : o słodki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurcze sorki chciałam to napisac do komentarza royal girll :D

      Usuń
  14. Super wpisy :) http://moresik123.blogspot.com zapraszam nowy post !

    OdpowiedzUsuń