czwartek, 19 listopada 2015

LBA

Hejj kochani :)

U mnie ostatnio sporo nauki. We wtorek była wywiadówka i powiem że nie za ciekawie.
Nie wiem skąd mi się wzięło tyle jedynek,przecież ja się uczę ;-;
W środę miałam testy próbne z matematyki( trzecia klasa to testy będę pisać) i też powiem że nie za ciekawie.Były bardzo bardzo trudne.Ja za dobra z matematyki nie jestem,ale ogólnie cała klasa słabo napisała.

Dzisiaj przychodzę do was z postem " Liebster Blog Award ".
Nominowała mnie do niego http://barry-lives.blogspot.com/ której bardzo dziękuje bo zadała fajne pytania .Tak w ogóle to zapraszam was na jej bloga :)

1.Od ilu lat prowadzisz bloga ?
Miałam już kiedyś jednego bloga,ale ten będzie miał chyba w kwietniu rok.

2.Twoje ulubione zdjęcie ?
Nie mogłam się zdecydować na jedno,więc zrobiłam sklejkę moich ulubionych zdjęć :D


3.Do czego dążysz w swoim życiu ?
Przede wszystkim do spełnienia marzeń.

4.Dlaczego założyłaś bloga ?
Do założenia poprzedniego bloga zainspirowała mnie Lucy.Ten powstał,ponieważ chciałam zacząć od nowa.

5.Masz jakieś hobby?
Hmm.. Tak ogólnie to interesuje się modą i moim marzeniem jest zostanie projektantką.
Wybrałam już sobie nawet technikum o takim profilu i już prawie na 100% jestem pewna że tam pójdę. Projektowanie to chyba moje hobby.

6.Czy masz przyjaciół na których możesz zawsze liczyć ?
Mam trzy najlepsze przyjaciółki które zawsze mnie wspierają i zawsze są gotowe mi pomóc nawet w najgorszej sytuacji. Każdemu życzę takich przyjaciół :)

7.Twoje ulubione danie ?
Uwielbiam jeść,więc wybranie jednego ulubionego dania jest dla mnie bardzo trudne.
Najbardziej lubię pizzę,spagetti i naleśniki <3

8.Często chodzisz na zakupy ?
Wydaje mi się że kiedyś chodziłam częściej. Może wynika to z tego,że teraz za bardzo nie mam czasu na zakupy.

9.Chciała byś mieć tatuaż ? Jeśli tak  to gdzie?
Bardzo chciała bym mieć tatuaż. Myślałam nad jakimś cytatem na karku albo na nadgarstku.

10.Twoje marzenie?
W pytaniu nr5 rozpisałam się o moim marzeniu :)


Teraz przyszedł czas na nominację i pytania dla nominowanych osób.
Nominuje tylko jedną osobę . 
To moja przyjaciółka która tak jak ja prowadzi bloga :)

http://anishia15.blogspot.com/

Zapraszam na jej bloga :)))


Pytania dla Agnieszki :
1.Kim byś chciała zostać w przyszłości ?
2.Kto cię inspiruje do prowadzenia bloga?
3.Trzy ulubione filmy ?
4.Jakie kanały na youtube najczęściej oglądasz ?
5.Ulubiona część garderoby ?
6.Twoje marzenie?
7.Gdzie byś chciała zamieszkać w przyszłości ?
8.Ulubiona piosenka?
9.Jakie święta lubisz najbardziej  i dlaczego?
10.Ulubiona książka?




20 komentarzy:

  1. Świetne odpowiedzi ;) Też chciałabym mieć tatuaż, ale nie wiem jaki :/

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję nominacji. Bardzo fajne odpowiedzi (również bardzo podobają mi się pytania, które zadałaś!). :) Świetne zdjęcia.
    Obserwujemy?

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiele osób marzy o tym aby zostać projektantem jednak nie wielu sie udaje... mam nadzieje ze tobie się uda!

    myylifeastina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój blog w kwietniu będzie miał dwa lata :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. interesujące odpowiedzi ;)
    http://badzkimjestes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Można się czegoś o tb ciekawego dowiedzieć :)
    zapraszam na swojego bloga,dopiero zaczynam ;')
    http://anoni-mowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne odpowiedzi, też była u mnie ostatnio wywiadówka
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  8. LBA mało kto czyta, bo to typowe Q&A. Nigdy nie wiem jak to skomentować, sorry, więc napiszę tylko... gratulacje za nominacje?

    ~ Outsider's eyes, zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje nominacji do LBA, pozdrawiam

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe odpowiedzi na pytania z lba
    pozdrawiam!

    szare-oczy-blondynki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję nominacji. ;)

    inaczej-dree.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje, i ciekawe odp.
    Pozdrawiam i zapraszam http://rebelownlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne odpowiedzi, sama daze dos spełnienia marzeń!:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję nominacji!
    Ja też uwielbiam pizzę! No i podobnie jak Ty, chcę mieć tatuaż. Pozdrawiam!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne odpowiedzi!

    Wikujama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluje nominacji! :))
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję że zostałaś nominowana :) śliczne zdjęcia ♥

    http://anita-maggda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń