sobota, 4 lutego 2017

Któryś tam powrót



Witajcie 

Wracam już nawet nie wiem który raz.
Przerwa była długa,ale chyba nie dam rady na zawsze zrezygnować z blogowania.

Od ostatniego postu minęło chyb pół roku? Wiem beznadziejna jestem.
Chciałam w skrócie opowiedzieć co się u mnie działo przez te pół roku. 
Po pierwsze, już nie mam fioletowych włosów. Zamiast tego mając ferie ( tydzień temu mi się skończyły), postanowiłam zaszaleć i kupiłam piankę koloryzującą z Venity o nazwie " turkusowa fala". Chciałam od początku niebieskie włosy, ale jakoś tak przy zakupie zmieniłam zdanie i wzięłam tą turkusową. Jeszcze tego samego dnia, po powrocie do domu pomalowałam włosy. 
I uwaga,, WYSZŁY ZIELONE. 
Szczerze nawet nie miałam nadziei że na moich rudawo-żółtych włosach wyjdzie taki czysty turkus,ale zielonego,glonowego koloru się nie spodziewałam. Mimo tego nawet mi się podobały.
W dodatku stwierdzam że ta pianka jest bardzo trwała. Mimo częstego mycia włosów praktycznie w ogóle się nie spłukiwała. Myślę, że te pianki to całkiem fajny pomysł jeśli chcecie intensywny kolor, ale nie chcecie niszczyć swoich włosów. 
Chodziłam w tym glonie całe ferie.
Pod koniec ferii moje włosy przypominały zgniłą trawę .. ;-; 
Dlatego i nie tylko dlatego ( drugi powód to szkoła), musiałam pozbyć się tego koloru, więc pomalowałam moje już trochę zniszczone włosy brązową farbą . 
Na razie nie planuje już żadnych zmian na mojej głowie, chociaż przyznam że już powoli nudzi mi się ten brąz..



 

Poza włosami, chciałam wam powiedzieć, że dostałam się do szkoły do której chciałam iść od 2 gimnazjum. Już pół roku tam chodzę i mogę szczerze powiedzieć że bardzo podoba mi się ten profil.
Jestem n profilu " technik przemysłu mody". Właśnie niedawno zaczęłyśmy z dziewczynami szyć swoje spódnice. Nie będę kłamać, nie jest to łatwe, ale się wszystkiego powoli uczymy i jest serio spoko. Przede mną jeszcze ponad trzy lata nauki w tej szkole. Nie narzekam na nic poza matematyką i tym, że codziennie muszę wstawać o 4 rano, a do domu wracam po 16.. To jest ciężkie , ponieważ wracam do domu, i jedyną rzeczą na jaką mam wtedy ochotę jest sen. Ale przecież nie mogę iść spać , skoro następnego dnia mam sprawdzian, kartkówkę i masę pracy domowej.
Weekendy to zbawienie, na prawdę . 
Chociaż ten weekend do najlepszych nie należy. Pisząc tego posta,wiem że jak skończę ,muszę wziąć się za naukę , ponieważ w poniedziałek mam sprawdzian z materiałoznactwa.
A liczę na piąteczkę , wiec no .. :')





Mam  nadzieję że u was wszystko w porządku :D
Planuje w najbliższym czasie trochę skupić się na blogu. Trzymajcie kciuki moje glonki C';
Możecie w komentarzach pisać jakie posty was interesują :)


Zapraszam jeszcze na snapa : Carolinex144 


18 komentarzy:

  1. Witam ponownie, obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ,ze znowu jesteście :)

    Mało brakuje mi do 130 obserwatorów. Pomożesz?
    Cudny masz blog- będę wpadać częściej
    Obserwuje- Czekam na kolejne posty !!!
    Zapraszam do mnie -klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jesteś beznadziejna nawet tak nie mów po prostu czasem nie ma możliwości pisania postów i trzeba mieć przerwę, grunt że wróciłaś! Ten zielony jest taki butelkowy przynajmniej na zdjęciu tak wygląda uwielbiam taki kolor aaa <3 Ja mam maturke w tym roku także znam ten brak czasu przez naukę ale nic trzeba przetrwać! Powodzenia w blogowaniu i nowej szkole:*
    http://ingenuity-charm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uważaj na włosy, bo można je sobie bardzo łatwo spalić :-(

    http://ameliarejmi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia, do twarzy ci w zieleni.

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. hhah fajny odcień tych włosów <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny kolor włosow!

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    spiked-soul.blogspot.com

    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj znam te powroty, nie wazne ile razy będę nie pisac i tak zawsze muszę powrócić spowrotem ;) Na tym polega pasja! A według mnie te zielonkawe włosy nie były złe, ale w brązowych Ci przepięknie!
    Kisses
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. bloger pisze kiedy ma ochotę to nie jest mus ani tym bardziej obowiązek:) obserwuję i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się ta zieleń! Ja marzę o niebieskim sombre :)

    Obserwuję :*
    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny blog, zostaje tu na dłużej i fajny post. Obserwuje i liczę na rewanż www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszcze takiej nauki w szkole. Powodzenia.
    Muszę przyznać, że ten zielony był bardzo ciekawy!
    Jeśli jesteś odważna to czemu nie. :D
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie w technikum niestety kierunek związany z krawiectwem i moda powstał w roku, w którym je kończyłam :(

    Pozdrawiam
    ifeelonlyapathy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj ponownie w świecie blogowania. ;D Tu się chyba nic nie zmieniło. ;)


    Obserwuję oczywiście. ;*
    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń